سقف کاذب شیشه ای آماتیس استودیو

ساخت گنبد شیشه ای - آماتیس استدیو - amatisstudio
ساخت گنبد شیشه ای
جولای 31, 2018
درب ورودی شیشه ای - آماتیس استدیو - amatisstudio
درب ورودی شیشه ای
جولای 31, 2018
سقف کاذب

سقف های کاذب ابتدا تنها برای پنهان کردن مشکلات سقف و ارائه ی تعادل در آن و نیز کنترل صدا در یک اتاق یا فضا استفاده می شد. رفته رفته استفاده از سقف های کاذب پیشرفته تر شد و موارد و تزئینات بیشتری را در بر گرفت. تا اینکه امروزه با انواعی از سقف های کاذب رو به رو هستیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.
از جمله سقف های کاذبی که امروزه در منازل و ساختمان ها کاربرد دارد، سقف کاذب شیشه ای می باشد که می تواند زیبایی فضا را دو چندان نماید. بنابراین در این نوشتار با ما همراه باشید تا در خصوص مزایای سقف کاذب شیشه ای با شما صحبت کنیم و ویژگی های این نوع از سقف های کاذب را برای شما برشمریم.

 

سقف کاذب

مزایای سقف کاذب شیشه ای

در هنگام برنامه ریزی برای ساخت، تعمیر و یا بازسازی ساختمان، همیشه تمایل داریم تا فضای خانه ی خود را روشن و دنج جلوه دهیم تا بر زیبایی آن بیفزاییم. انتخاب سقف کاذب شیشه ای می تواند یک تزئین فوق العاده زیبا برای منازل و ساختمان های شما باشد که البته مزایایی هم نسبت به دیگر انواع سقف کاذب نیز دارد.

در محلی که دارای سقف کاذب شیشه ای است، بایستی منابع نوری دیگری نیز تعبیه شود تا نور کافی را در فضا داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

آماتیس استودیو

هنرکده آماتیس استودیو بنا دارد برای زیباسازی ساختمانها و فضاهای داخلی و خارجی آنها با استفاده از تکنیک استیندگلس Stianed Glass که همان شیشه های تکه تکه می باشد طرح های شیشه تزئینی, درب شیشه ای, گنبد شیشه ای, سقف کاذب شیشه ای, گالری نمونه کار شیشه تزئینی و گالری نمونه کار درب شیشه ای, گنبد شیشه ای, شیشه تزئینی, درب لابی شیشه ای, درب ورودی شیشه ای, سقف کاذب شیشه ای, ساخت گنبد شیشه ای, ساخت شیشه های تزیینی, نمونه کار درب شیشه ای, نمونه کار شیشه های تزیینی را در قالب سنتی، کلاسیک و مدرن در فضاهای قابل اجرا ساخته و اجرا نماید.