درب شیشه ای تزئینی

شیشه تزئینی تکه تکه
شیشه تزئینی تکه تکه
سپتامبر 24, 2021
گنبد شیشه ای تزئینی
گنبد شیشه ای تزئینی
اکتبر 26, 2021
درب شیشه ای تزئینی

درب شیشه ای تزئینی

درب شیشه ای تزئینی

درب های شیشه ای انواع مختلفی دارند اما اگر بخواهید که از یک درب متنوع و متفاوت استفاده کنید بایستی درب های شیشه ای تزئینی را انتخاب نمایید. درب شیشه ای تزئینی تفاوتی اساسی با درب های شیشه ای ساده دارد و آن هم وجود طرح ها و نقش های یسیار زیبا بر روی درب است که این درب را خاص و جذاب کرده است. کسانی که به دنبال تنوع و ایجاد تفاوت در خانه یا محل کارشان هستند درب های تزئینی شیشه ای را انتخاب می کنند و با این کار یک طرح زیبا و دل نشین به محل کار و یا منزل خود می بخشند.

جنس درب های شیشه ای تزئینی بسیار با کیفیت بوده و در برابر گرما، سرما و تحمل ضربه های سخت بسیار عالی عمل می کند و به راحتی دچار آسیب نمی شود. اما به هر حال شیشه تزئینی نیز یک نوع شیشه است و باید در استفاده و مراقبت از آن نکاتی را رعایت کرده و مانند درب های چوبی و یا فلزی با آنان برخورد نکرد. انواع درب های شیشه ای تزئینی را می توان در درب ورودی منازل، محل کار، دفاتر کاری و رسمی و انواع جاهای مختلف دیگر به کار برد. این درب ها به شما حس تفاوت و خاص بودن داده و به راحتی تفاوت شما را با دیگران نمایان می سازند.

آماتیس استودیو چندین سال است که در حوزه ساخت، نصب و راه اندازی انواع پروژه های درب شیشه ای تزئینی به فعالیت پرداخته و انواع پروژه های تمام شده زیادی را نیز در این حوزه ارائه داده است. وجود چندین کار متنوع به عنوان نمونه کار و همچنین کیفیت این نمونه کار ها باعث شده که به راحتی و حتی از روی عکس هم بتوانید مهارت و کیفیت آماتیس استودیو را مشاهده کنید. انجام انواع پروژه های مربوط به شیشه های تزئینی از تخصص های ما در آماتیس استودیو است که با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت این پروژه ها را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. برای اطلاع از قیمت انجام پروژه درب شیشه ای تزئینی و مشاوره می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.