گنبد شیشه ای عظیم

سقف شیشه ای تزئینی
سقف شیشه ای تزئینی
اکتبر 26, 2021
سقف دکوراتیو
سقف دکوراتیو
اکتبر 26, 2021
گنبد شیشه ای عظیم

گنبد شیشه ای عظیم

گنبد شیشه ای عظیم

گنبد های شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به اندازه سقف اندازه گنبد نیز انتخاب شده و جاگذاری می شود. اما از پرطرفدار ترین نوع گنبد های شیشه ای گنبد شیشه ای عظیم است که در سقف های دارای ارتفاع زیاد و همچنین بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. گنبد شیشه ای عظیم را در قدیم بیشتر در سقف کلیسا ها و یا موزه ها به کار می بردند اما امروزه می بینیم که در خانه های ویلایی بزرگ و یا در سقف پنت هاووس ها، مجتمع های تجاری و اداری عظیم نیز از این گنبد های شیشه ای عظیم استفاده می کنند. به طور کلی گنبد شیشه ای عظیم می تواند به شما حسی کاملا لوکس و شیک بدهد که با نگاه کردن به آن حس قدرت و اقتدار نیز داشته باشید.

انواع گنبد های شیشه ای عظیم را معمولا برای استفاده های تجاری به کار می برند و از این رو از گنبد هایی با شیشه های روشن استفاده می کنند. اما با سفارش مشتری استفاده از انواع شیشه های رنگی، طرح دار و سند بلاست نیز امکان پذیر بوده و هیچ مانعی در جلو راه ما در آماتیس استودیو در جهت انجام ایده های شما وجود ندارد. کیفیت و زیبایی از مهم ترین خصوصیات گنبد های عظیم آماتیس استودیو است که به خوبی می تواند شما را راضی و خشنود نماید.

آماتیس استودیو چندین سال است که در ضمینه انواع گنبد های شیشه ای از جمله گنبد شیشه ای عظیم به فعالیت می پردازد. از این رو همیشه سعی داشته که بهترین و عالی ترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. از این رو اگر شما نیز قصد خرید و سفارش گنبد شیشه ای در اندازه های عظیم را دارید حتما به آماتیس استودیو مراجعه کنید تا بهترین نمونه کار ها را مشاهده کرده و در چندین پیشنهاد و نمونه کار بتوانید بهترین آن ها را یافته و سفارش دهید.