گنبد شیشه ای تزئینی

درب شیشه ای تزئینی
درب شیشه ای تزئینی
اکتبر 26, 2021
سقف شیشه ای تزئینی
سقف شیشه ای تزئینی
اکتبر 26, 2021
گنبد شیشه ای تزئینی

گنبد شیشه ای تزئینی

گنبد شیشه ای تزئینی

گنبد های شیشه ای و تزئینی را  می توانید در معماری ها و دکوراسیون های قدیمی ببینید که با مهارت و ذوق هنری خاصی این گنبد ها را ساخته و در ساختمان های با سقف بلند قرار می دادند. اما امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، گنبد های شیشه ای تزئینی نیز جایگاه ویژه ای پیدا کردند و روز به روز توانستند خود را بیشتر در قلب دکوراسیون مدرن جا کرده و باعث نو آوری و ذوق هنری بیشتری نیز بشوند. تلفیق هنر قدیمی و کلاسیک در هنر های معماری و دکوراسیون مدرن را می توانید به خوبی در گنبد های شیشه ای تزئینی مشاهده نمایید که با چه ذوق هنری زیبایی ساخته و پرداخته شده اند.

در قدیم گنبد های شیشه ای تزئینی را فقط در سقف کلیسا ها و موزه ها به کار می بردند اما امروزه در هر خانه و مجتمع مسکونی که بخواهند حس لوکس بودن را به آن القا کنند از گنبد های شیشه ای و تزئینی استفاده می نمایند. این گنبد ها را می توان با استفاده از شیشه های سفید و یا ساده ساخت و یا طرح ها و رنگ های متنوعی در داخل شیشه ها به کار برده و طرحی جذاب و دلربا را پیاده کرد. در هر صورت، گنبد شیشه ای تزئینی را می توان یکی از زیبا ترین طرح های امروزه معماری دانست.

آماتیس استودیو دارای معماران با تجربه و هنرمندی است که چندین سال است به صورت تخصصی به ساخت گنبد شیشه ای تزئینی می پردازند. علاوه بر ساخت، پیاده سازی و اجرای پروژه گنبد شیشه ای تزئینی نیز خود یک هنر و تخصص است که باید با دقت و وسواس خاصی انجام شود تا بهترین و مناسب ترین کار به مشتری القا گردد. اگر شما نیز به دنبال یک حس لوکس بودن هستید که بتواند کلاسیک بودن را نیز در خود حفظ نماید، پیشنهاد ما استفاده از گنبد های شیشه ای تزئینی آماتیس استودیو است که با دقت و مهارت خاصی طراحی و تولید شده اند. یک انتخاب درست می تواند به شما حس قدرت بی نهایتی بدهد. پس انتخایتان را درست انجام دهید.