سقف شیشه ای آماتیس استودیو

درب لابی شیشه ای - آماتیس استدیو - amatisstudio
درب لابی شیشه ای
جولای 31, 2018
آماتیس استدیو سقف شیشه ایی طرح آسمان
سقف کاذب طرح شیشه ای
اکتبر 30, 2019
سقف شیشه ای آماتیس استودیو

سقف شیشه ای آماتیس استودیو یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباسازی منازل و محیط کار می باشد که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به تنوع طرح بسیار بالا و مقاوت استاندارد سقف شیشه ای آماتیس استودیو در برابر رطوبت، دما و خراش و حتی آتش سوزی به یکی از بهترین انتخاب ها برای پیاده سازی آسمان مجازی تبدیل شده است. در ادامه با آماتیس استودیو همراه باشید تا با سقف شیشه ای و کاربردهای مختلف آن در طراحی داخلی منازل و محیط های اداری بیشتر آشنا شوید.

آماتیس استدیو سقف های تزئینی شیشه ایی

آماتیس استدیو سقف های تزئینی شیشه ایی

تایلهاى سقفى آسمان مجازی

انسان همیشه با تماشای طبیعت به آرامش خاصی میرسد و به همین خاطر به روش های گوناگون بخشی از طبیعت را به محل زندگی خود دعوت می کند. استفاده از گل و گیاه طبیعی، نصب تابلوهایی با مناظر زیبا از جمله این موارد می باشند. استفاده از آسمان مجازی در سقف شیشه ای از دیگر راه هایی می باشد که به زیباتر شدن محیط کمک شایانی میکند.
آسمان مجازی که در واقع نوع خاصی از سقف شیشه ای به شمار می رود، ترکیبی از تایل ها با تصاویر مختلف می باشد که به شکل های مختلف در کنار هم نصب می گردند. تایل در واقع همان تکه های کوچکتر از سقف شیشه ای می باشد که با کنار هم قرار گرفتن آنها در نهایت طرحی زیبا و شکیل را برای آسمان مجازی ایجاد می کنند. این طرح ها در برخی از مواقع می توانند چاپ شده باشند، اما زیباترین نمونه های آنها از تکه شیشه های تزئین شده ساخته می شوند و در نهایت سقف شیشه ای آماتیس استودیو کاملا محیطی منحصر به فرد را ایجاد می کنند.
طرح های کلی که با سلیقه و خواسته مشتری در استودیو آماتیس تعیین می گردد، بر روی تایل های شیشه ای اجرا شده و در نهایت در کنار هم نصب می گردند. استفاده از تایل های سقفی آسمان مجازی باعث میشود تا امکان اجرا شدن طرح های متنوع و جذاب در آنها افزایش پیدا کند و علاوه براین، نصب آنها بر روی سطوح مختلف آسان تر گردد.

سقف کاذب مشبک شیشه ای

سقف شیشه ای آماتیس استودیو از نظر نحوه نصب و پیاده سازی طرح کلی بر روی آنها ممکن است به صورت یکپارچه باشند و یا مشبک. هر یک از این دو نوع کاربردهای خاص خود را دارند و می توانند انتخابی مناسب برای داشتن محیطی زیبا و البته ایمن باشند. در سقف کاذب مشبک شیشه ای، طرح نهایی از کنار هم قرار گرفتن چند بخش تشکیل شده است. برای نصب هر یک از این بخش ها ابتدا زیر ساخت با متریال های مختلف آماده شده و در نهایت سقف شیشه ای به صورت شبکه ای و چند بخشی بر روی آنها قرار میگیرد.
یکی از اصول زیباسازی سقف شیشه ای، توجه به نحوه نورپردازی آنها می باشد. به همین خاطر در پشت هر یک از شبکه های سقف کاذب و یا در فاصله بین تایل ها با یکدیگر از لامپ های LED، T4 و T5 استفاده میشود. دقت در نحوه نورپردازی به شدت بر زیباتر شدن سقف و جلوه بهتر طرح کلی تاثیرگذار می باشد.

سقف شیشه ایی فیروزه ایی آماتیس آماتیس استدیو

سقف شیشه ایی فیروزه ایی آماتیس آماتیس استدیو

سقف شیشه ای به رنگ آسمان مجازی

استفاده از هنر رنگ آمیزی شیشه از گذشته تا امروز در فرهنگ و معماری ایرانی جایگاه ویژه ای داشته است که بهترین نمونه آن، مسجد نصیرالملک در شیراز می باشد. با این هنر می توان سقف شیشه ای به رنگ آسمان مجازی را طراحی نمود و در نهایت منحصر به فردترین خروجی را ایجاد کرد. سقف شیشه ای آماتیس استودیو به رنگ آسمان مجازی که با تکنیک استیندگلس تولید میشوند، قابلیت طراحی بر اساس سبک کلی طراحی داخلی منازل و محیط را دارند. در نتیجه می توان آسمان مجازی با طرح های سنتی، مدرن و کلاسیک را ایجاد نمود.
نوع رنگ به کار رفته در این نوع سقف شیشه ای کاملا در برابر نور و دما و حتی رطوبت مقاوم می باشد و تکه شیشه های سکوریت و تزئین شده در آن با روش های کاملا استاندارد رنگ آمیزی و در کنار هم نصب می گردند. در نتیجه می توان از آنها در محیط هایی که دارای تابش نور مستقیم می باشند، می توان از سقف شیشه ای آماتیس استودیو استفاده نمود.

سقف کاذب شیشه ای برای منازل

سقف شیشه ایی دایره ایی آماتیس

سقف شیشه ای رنگی

سقف شیشه ای آماتیس استودیو کاربرد گسترده ای دارد، به طوریکه از طراحی داخلی منازل گرفته تا محیط های اداری و هتل و رستوران ها می توان از آنها استفاده نمود. سقف کاذب شیشه ای برای منازل می تواند شرایطی را فراهم کند تا انسان بعد از یک روز کاری پرمشغله در محیطی زیبا و آرامش بخش ساعاتی را سپری کند.
این نوع سقف کاذب شیشه ای اگر از نظر طرح کلی و رنگ بندی و همچنین نحوه نورپردازی با استانداردهای کلی همراستا باشد، در نهایت می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد.
البته برخی از نگرانی ها بخاطر امنیت سقف شیشه ای ممکن است وجود داشته باشد و همین امر باعث شود تا بسیاری از افراد نسبت به استفاده از آن تردید داشته باشند. لازم به ذکر است که سقف شیشه ای برای منازل و سایر محیط ها از جنس سکوریت می باشد که کاملا امن است. علاوه بر امنیت، این نوع شیشه به خوبی در برابر رطوبت و خراشیدگی مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند.
با توجه به ویژگی های سقف های شیشه ای آماتیس استودیو و مقاومت بالای آنها در نتیجه می توان در بخش های مختلف منازل از قبیل اتاق خواب، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه از آنها استفاده نمود. از آنجا که این نوع سقف کاذب از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع می باشند، در نتیجه با هر نوع سلیقه سازگار بوده و با توجه به نوع محیط حق انتخاب های بالایی برای آنها وجود دارد.
استفاده از سقف شیشه ای آماتیس استودیو در طراحی داخلی گستره وسیعی دارد، به همین خاطر آماتیس استودیو هنر کاربرد تکه شیشه های رنگی را با طراحی مدرن تلفیق نموده و در قالب طرح های جذاب ارائه می دهد. تایل های سقف شیشه ای آسمان مجازی و انواع سقف کاذب شیشه ای با طرح های متنوع و رنگ های جذاب و کاملا مقاوم با تکنیک استیندگلس در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته و در نهایت خروجی مطلوبی برای دکوراسیون داخلی محیط های مسکونی و اداری را فراهم نموده اند. برای مشاهده نمونه کارهای سقف شیشه ای، سقف کاذب شیشه ای و سایر محصولات آماتیس استودیو می توانید از گالری این مجموعه بازدید کنید.